A megfelelő világítással testre szabható a tanulási környezet az iskolákban, hogy a gyerekek figyelme ne lankadjon, és a tanárok sikeres órákat tarthassanak. A kutatások szerint a gyermekek szervezete pozitívan reagál a megfelelő fényhatásokra, egy Hamburgban végzett kísérletsorozat pedig bebizonyította, hogy a dinamikus világítás hatására jelentősen javul a diákok teljesítménye. Rugalmas világítás esetén a tanárok az éppen végzendő feladatnak megfelelőre állíthatják be a hangulatot.
A megfelelő világítással formálhatóvá válik a tanulási környezet az iskolákban, ami segít a gyerekeknek, hogy összeszedetten tanuljanak, a tanároknak pedig abban, hogy a témának megfelelő hangulatot teremtsenek az osztályteremben.
A megfelelő világítással testre szabható a tanulási környezet az iskolákban, hogy a gyerekek figyelme ne lankadjon, és a tanárok sikeres órákat tarthassanak. A kutatások szerint a gyermekek szervezete pozitívan reagál a megfelelő fényhatásokra, egy Hamburgban végzett kísérletsorozat pedig bebizonyította, hogy a dinamikus világítás hatására jelentősen javul a diákok teljesítménye. Rugalmas világítás esetén a tanárok az éppen végzendő feladatnak megfelelőre állíthatják be a hangulatot.