Egy élelmiszerüzlet
új külseje
amit ígér – egy csodalámpa, amely az üzletbe való belépés pillanatától kezdve varázslatossá teszi a vásárlóink hangulatát. Ez az új világítási elképzelésünk alapja, és alkalmazni szeretnénk minden Kwa-Zulu Natal-i üzletünkben, mivel jól láthatóan fellendíti a felújított üzletek forgalmát.”
– Jose Luizinho, a Kwa-Zulu Natal-i Food Lover’s Market igazgatója
A Food Lover’s Market élelmiszerüzlet-lánc az igényességéről ismert. Az „ínyencek számára kialakított élelmiszerkincstárként” hirdetett áruházlánc az első számú frissáru-kiskereskedés Dél-Afrikában. A forgalom további növelésének érdekében a vezetők úgy döntöttek, hogy világítással teszik még hangulatosabbá a belső üzletteret.
Az üzlet ínyencségeket kínáló modern étkező, ezért elsődleges fontosságú, hogy a vásárlók a legjobb minőségű árukat kapják. Magától értetődő, hogy az áruknak feltétlenül frisseknek és étvágygerjesztőeknek kell tűnniük, és hogy a bolt fő feladata első osztályú vásárlási élményt nyújtani a vásárlóknak. A durbani üzlet ezért olyan világítástechnikai fejlesztés keresett, amellyel lenyűgözheti a vásárlóit. A Dél-Afrikában emelkedő áramdíjak miatt az is fontos szempont volt, hogy energiatakarékos megoldást válasszanak.
A Radiant Lighting és a VK Lite közös munkájának köszönhetően az áruházat most csúcstechnikás lámpatestek világítják meg. Az új világítási elgondolás alapja a 70 W-os MASTERColour CDM Fresh lámpa volt. Az újszerű lámpa csillogó, fehér fényében a friss élelmiszerek (például a paradicsom, a bors és az alma) ellenállhatatlannak tűnik.
Az új világítási elgondolás a vásárlási élmény új szintjét hozta az üzletekbe. A lámpák kihangsúlyozzák gyümölcsök és zöldségek friss, élénk színét, és arra csábítják a vásárlókat, hogy közelebbről is vessenek rájuk egy pillantást. Még a színes csomagolás is vonzóbbnak tűnik az új világítás mellett, és az eredmények önmagukért beszélnek. A beszerelés óta az áruházban észrevehetően fellendült a forgalom – az újszerű világítási megoldások győzelmének újabb bizonyítékaként.
A Mini White SON lámpához képest a CDM Fresh 60%-kal energiatakarékosabb, élettartama pedig 50%-kal hosszabb. Az új rendszerrel a jövőben a Food Lover’s Market 30–50%-os energiamegtakarítás ér el.