Elmondjuk, hogyan ad az Upside friss lendületet a kiállított áruknak újszerű megvilágítással.
A kiváló márkák
középpontba helyezése
Elmondjuk, hogyan ad az Upside friss lendületet a kiállított áruknak újszerű megvilágítással.
Az Upside egy igazán tágas üzlet. 4000 négyzetméterén 100 nemzetközi ruházati márkát árul nagy belmagasságú üzletében. Ahhoz, hogy minden egyes márkának külön egyéniséget adjon, a MASTERColour CDM Evolution 35W/930 szpotlámpákkal inspiráló árubemutató tereket hozott létre.
Az Upside szeretné felejthetetlen élménnyé tenni a vásárlást, „üzleten belüli üzlet” elképzelésének megvalósításához viszont olyan megvilágításra volt szüksége, amely minden márkát külön egyéniséggel ruház fel. Ezenkívül a megvilágításnak jó minőségűnek, energiatakarékosnak és a hét méter belmagasságú üzletben is könnyen karbantarthatónak kellett lennie.
Egy magasan elhelyezett lámpákat használó megoldás mellett döntöttek. A kivitelezéshez a Projection.eu, egy belga világítástervező cég választotta ki a lámpákat. A kiemelő jellegű és az általános világításhoz MASTERColour CDM Evolution 35W/930 szpotlámpákat használtak, amelyeket négy méter magasan szereltek fel. Az elhelyezkedésük miatt a világítótestek karbantartása egyszerű, és a CDM Evolution lámpák erős fénye tökéletesen megvilágítja ekkora távolságból az árut.
Az új világítási rendszer az üzletet műalkotássá változtatta. A CDM Evolution kiváló színmegjelenítése kiemeli a ruhák minőségét, és felkelti a mellettük elhaladó vásárlók figyelmét. A szpotlámpák fókuszált fényének köszönhetően a világítótesteket minden ruhamárkánál eltérő módon lehet elhelyezni, ezzel minden egyes terület egyedi megjelenést kap.