Dobja sutba
az energiapazarlást
sokkal vonzóbbá tette, emellett pedig pénzt takarítok meg, és teszek a környezetért is."
– Bart Meekers, a genki Sleepy tulajdonosa
Vezető hálószoba-szakértőként a Sleepy érti a fény fontosságát. A genki üzlet tulajdonosa, Bart Meekers szerette volna csúcstechnikás világítási megoldásokkal csökkenteni üzlete üzemeltetési költségeit. A Philips világítástechnika ígéretesnek tűnt. Alkalmazása nemcsak hogy tovább erősítené azt a képet, hogy a Sleepy egy a fenntarthatóságért kiálló vállalat, de az energiatakarékos, minimális hőkibocsátású lámpákkal spórolni lehetne a légkondicionálási költségeken is.
Az áramköltségek csökkentésén kívül azonban más kihívás is akadt. Meekers szerette volna üzletében a megfelelő atmoszférát kialakítani olyan meleg, egységes fénnyel, amellyel a Sleepy a kívánt hangulatot sugallhatja. A kirakat különösen fontos volt: – Ez az első benyomás – mondja erről Meekers. – Mivel az üzlet egy forgalmas főútvonalon fekszik, fontos, hogy gyorsan fel tudjam kelteni az érdeklődést – a kirakatoknak fényes nappal is látszaniuk kell, még messziről is.
A teljes bemutatóterem (900 m²) általános világításához 35 W-os MASTERColour CDM-T Elite izzókat szereltek fel, amelyek fényminősége első osztályú, élettartama pedig rendkívül hosszú. Olyan meleg, barátságos hangulatot árasztanak, amely arra bátorítja a vásárlókat, hogy elidőzzenek a kiállítóteremben. A külön figyelemfelkeltés érdekében a kirakatüvegeket 70 W-os MASTERColour CDM-T Elite lámpákkal látták el, az energiatakarékos MASTER LED pedig kellemes ragyogást biztosít éjjelente.
A ragyogó fehér fényű, illetve az ágyneműk élénk árnyalatait kiemelő kiváló színmegjelenítésű MASTERColour CDM-T Elite lámpák új életre keltették az üzletet. A lámpák több fényt bocsátanak ki kisebb energiafogyasztás mellett, és lenyűgöző 12 000 órás élettartamuknak köszönhetően rendkívül hosszú ideig szükségtelen a karbantartás is.
A lehetőségek
kiaknázása