Elmondjuk, hogyan tette kellemesebbé az áruházvilágítás a vásárlás élményét az EDEKA áruházban.
Jobb világítás,
kellemesebb vásárlás
Elmondjuk, hogyan tette kellemesebbé az áruházvilágítás a vásárlás élményét az EDEKA áruházban.
mértékben megvalósult. Áruházunk most fantasztikusan hívogató, a látvány pedig minőségi. Akárhova is néz az ember, az árukon látszik a frissesség és a kiváló minőség.”
– Jan Frauen, az EDEKA Frauen ügyvezető igazgatója
Az EDEKA csoport Németország vezető élelmiszerüzlet-kiskereskedése. A mintegy 11 700 áruházzal és az évi 44,8 milliárdos forgalommal ez az ország első számú bevásárlóközpont-lánca. Amikor a glückstadti üzlet világítási rendszere felújításra szorult, a Philipsre esett a választás.
Az EDEKA csoport számára nem csupán az élelmiszerek fontosak. A vállalat komolyan veszi környezetvédelmi felelősségét is, ezért energiatakarékos világítási rendszert szeretett volna. Emellett azonban alapvető fontosságú volt egy vonzó, elegáns környezet kialakítása, hogy a vásárlók számára biztosítva legyen a kiemelkedő vásárlási élmény.
A teljes áruházat modern LED-es világítótestekkel szerelték fel, amelyek kiváló látási viszonyokat és otthonos hangulatot teremtenek. Az alacsony álmennyezet miatt a Maxos LED rendszer egyik nem soros változatára esett a döntés. A kiváló színtelítettségnek és a nagy fényerőnek köszönhetően a vásárlók könnyen elolvashatják a címkéket és a csomagolásra nyomtatott szöveget. A hentespulthoz a vállalat a meleg fényspektrumú LuxSpace Accent Rose LED-es megoldást választotta, amellyel a hústermékeket felmelegedés és elszínezés nélkül lehet megvilágítani.
Az áruházat a rendezettséget, biztonságot és jó közérzetet biztosító áruházvilágítás új életre keltette. A modern LED-es lámpák energiatakarékos volta miatt pedig az áruház kevesebb áramot fogyaszt és kevesebb szén-dioxidot bocsát ki, mint a hagyományos világítási rendszerekkel.
Az áruház korszerű LED-es világítása akár 50 000 órát is kitart, így az EDEKA Group a javításokon és a cseréken is pénzt takarít meg.