További márkák

    Egy élelmiszerüzlet

    új külseje

    Food Lover’s Market,
    Durban, Dél-Afrika


    Elmondjuk, hogyan növeli az új élelmiszer-megvilágítási rendszer a Food Lover's Market áruház forgalmát.
    Food Lover's Market Philips CDM Fresh

    Ez a lámpa
    beváltja,

    amit ígér – egy csodalámpa, amely az üzletbe való belépés pillanatától kezdve varázslatossá teszi a vásárlóink hangulatát. Ez az új világítási elképzelésünk alapja, és alkalmazni szeretnénk minden Kwa-Zulu Natal-i üzletünkben, mivel jól láthatóan fellendíti a felújított üzletek forgalmát.”
     

    – Jose Luizinho, a Kwa-Zulu Natal-i Food Lover’s Market igazgatója

    Food Lover's Market Philips CDM Fresh

    A feladat

     

    A Food Lover’s Market élelmiszerüzlet-lánc az igényességéről ismert. Az „ínyencek számára kialakított élelmiszerkincstárként” hirdetett áruházlánc az első számú frissáru-kiskereskedés Dél-Afrikában. A forgalom további növelésének érdekében a vezetők úgy döntöttek, hogy világítással teszik még hangulatosabbá a belső üzletteret.

    Food Lover's Market Philips CDM Fresh

    A megfelelő megvilágítás 


    Az üzlet ínyencségeket kínáló modern étkező, ezért elsődleges fontosságú, hogy a vásárlók a legjobb minőségű árukat kapják. Magától értetődő, hogy az áruknak feltétlenül frisseknek és étvágygerjesztőeknek kell tűnniük, és hogy a bolt fő feladata első osztályú vásárlási élményt nyújtani a vásárlóknak. A durbani üzlet ezért olyan világítástechnikai fejlesztés keresett, amellyel lenyűgözheti a vásárlóit. A Dél-Afrikában emelkedő áramdíjak miatt az is fontos szempont volt, hogy energiatakarékos megoldást válasszanak.


    A Radiant Lighting és a VK Lite közös munkájának köszönhetően az áruházat most csúcstechnikás lámpatestek világítják meg. Az új világítási elgondolás alapja a 70 W-os MASTERColour CDM Fresh lámpa volt. Az újszerű lámpa csillogó, fehér fényében a friss élelmiszerek (például a paradicsom, a bors és az alma) ellenállhatatlannak tűnik.


    Az új világítási elgondolás a vásárlási élmény új szintjét hozta az üzletekbe. A lámpák kihangsúlyozzák gyümölcsök és zöldségek friss, élénk színét, és arra csábítják a vásárlókat, hogy közelebbről is vessenek rájuk egy pillantást. Még a színes csomagolás is vonzóbbnak tűnik az új világítás mellett, és az eredmények önmagukért beszélnek. A beszerelés óta az áruházban észrevehetően fellendült a forgalom – az újszerű világítási megoldások győzelmének újabb bizonyítékaként.

     

    A Mini White SON lámpához képest a CDM Fresh 60%-kal energiatakarékosabb, élettartama pedig 50%-kal hosszabb. Az új rendszerrel a jövőben a Food Lover’s Market 30–50%-os energiamegtakarítás ér el.

    • MASTERColour CDM-T Fresh
      MASTERColour CDM-T Fresh
      Egyfejű, nagyon hatékony kerámiacsöves fémhalogén kisüléses lámpa különleges színkiemelő tulajdonságokkal

    Tökéletesen étvágygerjesztő fények

    A csapat

    Food Lover's Market

    Megrendelő

    Kapcsolódó esetek