További márkák

    Új külső egy

    híres franchise-nak

    Carrefour,
    Santiago de Compostela, Spanyolország


    Elmondjuk, hogyan ért el a Carrefour csoport intelligens áruházvilágítási rendszerrel természetes fényt egy ablaktalan bevásárlóközpontban.
    A santiagói Carrefour bevásárlóközpont megvilágítása LED-es technikával és intelligens világításszabályozással.

    100%-os világítás
    esetén

    az eredmény megtévesztésig hasonlít a természetes fényhez.”
    A santiagói Carrefour megfelelő divatáru-megvilágítása vonzó a vásárlók számára.
    A santiagói Carrefour vásárlói a hús- és haltermékek kinézete alapján döntenek arról, hogy ezek a termékek frissek-e.

    A feladat

     

    Európa legnagyobb kiskereskedője, a Carrefour új hipermarketet nyitására készült Spanyolország északnyugati részén. Mivel ablak- és ajtónyílásokon nem jut napfény az épületbe, a vállalatnak módot kellett találnia a természetes vásárlási környezet kialakítására. A Philips segítségével vajon elérheti a Carrefour a megfelelő fényerőt a fenntarthatósági célok megvalósítása mellett?

    A megfelelő megvilágítás 


    A 32 országban több mint 9500 áruházzal rendelkező Carrefour meglehetősen jártas a vásárlás világában. Az 1959-ben alapított vállalat Európában a legnagyobb, világszerte pedig a második legnagyobb kiskereskedelmi céggé nőtte ki magát. Amikor Santiago de Compostela városában megnyitották új hipermarketüket, a világítás komoly kihívást jelentett, hiszen a létesítménynek nem voltak olyan nyílászárói, amelyek beengedték volna a napfényt. A vállalat fenntarthatósági erőfeszítéseinek megfelelően nagy fényerejű, mégis energiatakarékos megoldásra volt szükség.

     

    A LED-es rendszer volt a nyerő. Általános világítási megoldásként a Maxos LED hozott természetes hatású fényt a polcok közötti folyosókra. A ragyogóan fehér fény kellemetlen káprázás nélkül teremt üdítő hangulatot. A vállalat az Ecostyle LED rendszert használta kiemelő jellegű világítási megoldásként, mivel a kiváló színmegjelenítés kihangsúlyozza az áruk minőségét. Ez a két szerelvény 55%-os, illetve 50%-os energiamegtakarítást eredményez – ez pedig nem kis összeg egy nagyméretű áruház esetén.

     

    A hűtőkben és a fagyasztókban tárolt termékeket Master LED SA fénycsövek vonják vonzó fehér ragyogásba – az itt elért energiamegtakarítás pedig 60%-os. A gyakorlatilag hőmentes működésnek köszönhetően a hűtőegységek plusz teljesítményfelvétel nélkül is a kívánt hőmérsékletűek maradnak, így további költségek takaríthatók meg. A teljes világítási rendszer vezérlése a DyNet hálózat és a Philips Dynalite kombinációjával valósult meg. A vezérlőrendszer lehetővé teszi az előre beprogramozott világítási beállítások használatát. Az üzemeltetés ezt követően nem igényel további módosítást.

     

    Az új, 100%-ig LED-es világítási rendszerrel a Carrefour hagyományos rendszerei által világításra fordított energia több mint 60%-a megtakarítható. Így a szén-dioxid-kibocsátás évi 96 tonnával csökkenthető, ez pedig jelentős mennyiség.

    • Maxos LED, ipari
      Maxos LED, ipari
      Ipari és kiskereskedelmi ügyfeleink olyan általános világítási megoldásokat keresnek, amelyek megtérülnek, ugyanakkor megfelelnek a bevásárlóközponti és ipari alkalmazások minden v...

    Beszerelhető  
    azonnali vonzerő

    A csapat

    Carrefour S.A. – Carrefour Santiago hipermarket

    Megrendelő

    José Francisco Moyá

    Műszaki igazgató

    Juan Carlos Monteagudo

    A Philips tanácsadója

    Kapcsolódó esetek